woensdag 3 maart 2010

Beelden zeggen meer dan woorden

Vandaag een heel fijn bericht in mijn mailbox ontvangen van fotografe Eveliene Deraedt. Voor diegene die er niet waren op het kunstenfestival Jeruzalem 13, hieronder haar foto's van de installatie die als beeldmetafoor diende voor mijn pleidooi voor het oprichten van een kunststaat, een manifestatie van mijn denken over en streven naar een nieuw ideaal.
Ondertussen blijf ik vastberaden te experimenteren met een stad zoals Gent die wel een nieuw bindingsmiddel kan gebruiken in haar verdere ontwikkeling en creaties (voor meer uitleg over deze gedachte, lees verder in deze blog). Goed nieuws ook, de modulaire houten stad van Lieven Cateau breidt uit en maak ik me klaar voor een nieuwe actie.

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten